Yeniden hoşbuldum

   Amatörce bir şeyler yazmaya çalıştığım bu platformda yeni şeyler kaleme almayalı neredeyse bir sene olmuş. Doğrusunu söylemem gerekirse unuttum burayı zira fazla değer göremediği hatta kendimi kandırmayayım tek bir okuma bile almayan yazılarım beni küstürdü ama yeniden denemek istiyorum bu sefer birileri okumasa dahi kendi kendime konuşacak bile olsam yazmaya gayret edeceğim. Gerçi bir otorite bir beğendirme kaygım olmadığı için yazdığım yazılar günden güne farklılık gösterebilir. Her alana ait fikir ve bilgim olduğu alanlara ait daha doğrusu, bir şeyler yazarım. Yazılan yazılarda ki yazım yanlışlarını ne olur mazur görün yazarken düzeltmeye çalışıyorum bazen de sonradan düzeltiyorum siteyi daha anlamış değilim klavye kuralları da bir garip. Bu yazım bir bilgilendirme içeriyor olsun hoş kimsenin okuyacağını sanmam, galiba kendi kendime yazıp okumaya devam edeceğim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevr rezilliği ve Montrö (Türk Boğazları)

Özgür Bey yumuşama nasıl gidiyor ?

Ortadoğu'nun Yeni Kara Deliği